.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فراکسیون مشایی - احمدی نژاد، پیروز انتخابات
صادق زیباکلام ، اختلاف میان اصولگرایان را در نهایت به نفع حامیان لیبرالیسم در ایران دانسته و گفته است: تنفر به وجود آمده میان اصولگرایان سبب می شود روزی هر کسی را جز مخالفان اصولگرای خود ترجیح دهند. به اعتقاد وی، پیروز انتخابات آینده مجلس، فراکسیون مشایی - احمدی نژاد خواهد بود. 

به گزارش شمال به نقل از شبکه ایران، این تحلیلگر سیاسی درباره جبهه پایداری گفت: وجه شاخص این جبهه تندروی و رادیکالی بودن آنهاست به گونه ای که بیش از آنچه بتوان این جریان را با افکار و عقاید و آرمان ها تعریف کند با بغض و کینه نسبت به افراد گره می خورند؛ به عبارتی این جبهه نسبت به تمام طیف های سیاسی اعم از احمدی نژاد، هاشمی رفسنجانی ، رحیم مشایی و اصولگرایان بغض و کینه دارند.

وی که در بازدید از غرفه شبکه ایران در نمایشگاه مطبوعات سخن می گفت، افزود: جریان سیاسی ای که هدف را توجیهی برای وسیله بداند برای رسیدن به قدرت حتی ارزش ها را نیز زیر پا می گذارد.

زیباکلام در تحلیل خود از جبهه پایداری، آنان را بی ریشه و بی برنامه در تمام زمینه های فرهنگی، سیاسی،اقتصادی و اجتماعی دانست و عنوان کرد: جبهه پایداری که به رانده شدگان رییس جمهور شهرت یافته از همه کینه دارند لذا جریان سیاسی که آرمانش انتقام کشی، بغض و کینه باشد در نهایت فرجامی بهتر از مجاهدین خلق نخواهد داشت.

وی همچنین انتخابات اسفندماه را چهار سویه عنوان کرد: فراکسیون رحیم مشایی-احمدی نژاد، جریان 7+8، جبهه پایداری و عده ای مستقل که در میان آنها آقایان کوابیان، محسن هاشمی و... به چشم خواهد خورد.

زیباکلام اما فراکسیون احمدی نژاد مشایی را پیروز میدان دانست و گفت: این فراکسیون در حدود 100 کرسی را در اختیار خواهد داشت در نتیجه اکثریت مجلس را فراکسیون احمدی نژاد رحیم مشایی و گروه 7+8 در دست خواهند گرفت. 

این استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در مورد جنبش های منطقه نیز گفت: اسم جنبش های منطقه را هر چه بگذاریم فرقی نمی کند. مهم آن است که در نهایت این رویکرد به نفع مردم است.

زیباکلام افزود: این جنبش ها با هر نامی برای دموکراسی و آزادیهای مدنی و فضای باز سیاسی ایجاد شده است و برکسی پوشیده نیست که در نهایت این اتفاقات به نفع مردم منطقه است.

وی در جواب این سوال که چرا تمام دولتهایی که سرنگون می شوند دوست آمریکا و غرب هستند گفت که لیبی را جزو دوستان آمریکا نمی داند.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.266 seconds.